Вие и приятелите ви сте в ролята на детективска агенция, която трябва разследва смъртта на известен метъл музикант, чието тяло е открито да лежи в тоалетната на популярна метъл кръчма.
От вас зависи разплитането на този така важен за човечеството случай!

ПРАВИЛА НА ИГРАТА
- „Мистериозно парти“, “Криминално парти“ или най-известна като „Murdery investigatin party“, е инетрактивна игра, която има за цел участващите да се забавляват.
- Всеки участник играе в отбор. Всеки отбор играе за себе си. Целта е да се разследва някакъв случай, който може да бъде убийство, кражба и др.
- Играта, организирана от Logiscape, е с регламентирано времетраене, което гейм мастърът определя в началото.
„Смърт в кръчмата“ е с времетраене 125 минути за разследване и 15 минути за приключване на играта. - 1.По време на играта участниците разследват случая, като имат право да искат от гейм мастъра улики, свидетелски показания и всякакви неща, които решат, че ще им свършат работа.
4.2. Някои от уликите са в ограничено количество и може да са взети от конкурентни отбори. Как да не ги мрази човек!?
4.3. Всеки отбор може да задържи дадена улика за определен период от време, който гейм мастърът посочва в началото на играта. След като изтече времето, отборът трябва да върне уликата. Някои от уликите могат да бъдат задържани. В такъв случай гейм мастърът посочва това. - 1. След изтичането на времето (125 минути от началото на играта), определено от гейм мастъра, участниците в играта не могат да искат улики.
5.2. В началото на играта гейм мастърът посочва допълнително време, което дава на участниците, за размисъл преди края на играта – 15 минути. - Отборите получават точки за различни неща. В началото на играта гейм мастърът съобщава целите и възможните точки, които се печелят. Побеждава този отбор, който събере най-много точки.
За разкрит убиец – 5 точки
За мотив – 4 точки, или 1 точка по преценка на гейм мастъра
За време – първи предали – 5 точки, втори предали – 3 точки,
трети предали – 2 точки, четвърти предали – 1 точка. - При равни точки по-голяма тежест има това дали даден отбор е познал кой е убиецът, след това какъв е мотивът.